Camino - De start - Reisverslag uit Vilsteren, Nederland van Harrie Hendriks - WaarBenJij.nu Camino - De start - Reisverslag uit Vilsteren, Nederland van Harrie Hendriks - WaarBenJij.nu

Camino - De start

Door: Hugo Hendriks

Blijf op de hoogte en volg Harrie

10 Mei 2015 | Nederland, Vilsteren

Vandaag is het dan zover, na al die maanden van voorbereiding en training, zijn Gerard en Harrie vandaag, na een hartelijk afscheid van familie en buren, richting Santiago de Compostela vertrokken.



Vanaf vandaag zal ik hier hun reis bijhouden. Hoe vaak er nieuwe updates komen is afhankelijk van de informatie die Gerard en Harrie mijn kant op sturen. Dit zal niet dagelijks zijn, maar ik doe mijn best om jullie allemaal goed op de hoogte te houden.




  • 10 Mei 2015 - 13:53

    Jan De Mink:

    Dag Gerard en Harrie hopen op een mooie tocht veel mooi weer ene gezond terug komen in Vilsteren

  • 11 Mei 2015 - 06:38

    Sigrid:

    Super leuk mannen .Succes en ik ben een volger..:-D

  • 11 Mei 2015 - 07:19

    Sigrid Hendriks:

    Super gaaf! Succes oompies!

  • 11 Mei 2015 - 07:32

    Anton En Jennie:

    Wij wensen jullie een heel goede reis.
    Geniet van het doel dat jullie er mee voor ogen hebben...

  • 11 Mei 2015 - 08:13

    Gerdi Rouwenhorst:

    Heel veel succes mannen maar vooral ook loslaten en genieten

  • 11 Mei 2015 - 10:23

    Rene Holterman:

    Gerard en Harrie,

    Een hele goede reis en geniet ervan!!

  • 11 Mei 2015 - 10:33

    Mariëlle Grillenberger:

    Hoi Gerard en Harrie, een hele leuke, gezonde, veilige, maar vooral verrijkende reis toegewenst. Succes!
    En natuurlijk ga ik jullie volgen.

  • 11 Mei 2015 - 10:52

    Lida Alsemgeest:

    Harrie jou ken ik wel niet maar Gerard heeft een speciaal plekje bij ons.
    Hans en ik wensen jullie allebei een mooie tocht toe. Overwin de bergen en dalen!

  • 11 Mei 2015 - 13:43

    Karel Van Egmond:

    Succes mannen vanuit een rond 30 graden Portugal!!

  • 11 Mei 2015 - 20:23

    Familie Kampman:

    Harrie en Gerard, nogmaals vanuit Vilsteren een super mooie reis toegewenst, wat jammer dat ik niet mee kan ivm die rot knie. Hè jongens ontzettend veel succes en vergeet niet te genieten.
    Gr. Familie Kampman

  • 11 Mei 2015 - 20:41

    Gerard:

    Hoi Jos en de hele familie bedankt voor de ondersteuning en belangstelling.

    Idd heel zuur voor jouw dat je die tocht met Harrie niet doen,
    zal pijnlijk voor je zijn.
    Groet ook van Harrie

  • 11 Mei 2015 - 22:53

    Gerda Van Dijk:

    Leuke foto's van een mooi begin. Samen wens ik jullie een mooie reis toe. Zal het allemaal volgen en geef het allemaal wel door aan Jan.
    Hartelijke groeten, Gerda

  • 12 Mei 2015 - 08:26

    Adèle Kok:

    Hoi Gerard en Harrie, ook ik zal jullie blijven volgen! Gerard heeft als ex-colega een extra plekje in mijn hart. Ik wens jullie alle goeds toe en hoop dat jullie vinden waarvoor jullie op pad zijn gegaan, succes!

  • 12 Mei 2015 - 19:00

    Antoon En Manny:

    Mannen het gaan jullie goed . Ik hed van morgen nog gekeken. Hij gaat het op rolletjes de groeten

  • 13 Mei 2015 - 07:52

    Anja En Willem:

    Succes!!! Geniet van alles wat op jullie 'pad' komt! Lieve groeten

  • 14 Mei 2015 - 02:26

    Jan En Ria Van Steenbruggen:

    Wij volgen jullie heel veel plezier samen en geniet van alles wat jullie onderweg mee maken
    Groetjes Jan en Ria

  • 14 Mei 2015 - 13:42

    Eefje:

    Hallo harrie en gerard wens jullie veel fiets plezier en geniet er van, vanaf mijn bed ga ik jullie volgen, heb ik een doel elke dag om naar uit te zien? Eefje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Harrie

Actief sinds 10 Mei 2015
Verslag gelezen: 823
Totaal aantal bezoekers 7872

Voorgaande reizen:

10 Mei 2015 - 16 Juni 2015

Camino

Landen bezocht: