Camino - Dag voor vertrek - Reisverslag uit Vilsteren, Nederland van Harrie Hendriks - WaarBenJij.nu Camino - Dag voor vertrek - Reisverslag uit Vilsteren, Nederland van Harrie Hendriks - WaarBenJij.nu

Camino - Dag voor vertrek

Door: Hugo Hendriks

Blijf op de hoogte en volg Harrie

09 Mei 2015 | Nederland, Vilsteren

Harrie en Gerard zijn vandaag druk geweest met het inpakken van de fietstassen, zorgen dat alles aanwezig is en goed ingepakt. Daarna hebben de eerste stempel gehaald voor hun "credentials" de pelgrimspas in onze eigen Willibrordus Kerk (zie fotos).

Na het avond eten toch nog maar weer even naar de fietstassen kijken om er achter te komen dat Gerard zijn fietschoenen nog in Ruurlo heeft laten liggen. Ik (hugo) daarom maar even vlug op en neer naar Ruurlo.

Nu met de schoenen lijkt het of alles compleet is en zitten beide heren even lekker achter een bruin biertje de dag af te sluiten.

Morgen begint de grote reis.

  • 11 Mei 2015 - 07:34

    Anton En Jennie:

    Indrukwekkend. Stil.

  • 14 Mei 2015 - 18:39

    Tonny Kappert:

    He harrie ik hoorde van je onder neeming van je vrouw die ik tegen kwam bij mijn moeder ik wil je bij deze dan ook succes wensen groetjes Tonny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Harrie

Actief sinds 10 Mei 2015
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 7859

Voorgaande reizen:

10 Mei 2015 - 16 Juni 2015

Camino

Landen bezocht: